Kızlar suan 38 aylık kızım var 26-27 aylıkken tuvalet eğitimine başladım gündüz harika gitti ufak tefek kaçırmalar hariç alıştı hemen..ama geceye hiç alıştıramadım günlerce haftalarca sabrettim..uyumadan su vs içirmedim, gece kaldırdım olmadı, uymadan önce götürdüm yine olmadı..1-2 ay olmayınca artık gece bağlamaya başladım halen uyurken bağlıyorum.. nasıl alışcak bu tarz bişey yaşayan var mı düzeldi mi..doktora da götürdüm bişey çıkmadı