nurylmaz öncelikle yöntemi çok klasik yani internette okuduklarınızla birebir aynı desem yeridir boşuna para vermeye gerek yok. Sizin bebeğinize özel bir yöntem söylemiyor herkese yolladığı şey aynı. Çocuğum deli gibi ağlarken kaydını attığımda bu katılma ağlaması değil normal bir ağlama diye geçiştirmişti. Bebeğiniz nasıl uyuyor bilmiyorum ama benim bebeğim ya kucakta gezerek ya memede uyuyordu o zamanlar çok yorucuydu eminim sizin için de çok yorucudur uyutma seansları ama uyku eğitimi adı altında satılan şeylere hiç para vermeyin kendinize de bebeğinize de yazıl etmeyin. Kademeli olarak kendiniz evde çaba gösterin. Ben melodi uykudan sonra başka birinden daha eğitim aldım daha pahalıydı bir de. Onun yöntemleri daha kolay yapılabilir tarzdaydı ama emen bebek için çok etkili değildi. Bebeğiniz büyüdükçe gece beslenmesini bitirince ne kadar gereksiz olduğunu anlarsınız. Şu an biz beraber yatıyoruz ve sarılarak uyuyoruz ve bu emzirmeyi kestikten sonra kendiliğinden olan bişey. Çok uzun tuttum :) kendinizi ve bebeğinizi yıpratmicak yolu siz daha iyi bilirsiniz ☺️