Hanımlar, 40 yaşında tüp bebek yöntemiyle ikiz bebeklerim oldu. Çok şükür, Allah onlara sağlık huzur mutluluk versin, Allah isteyen herkese nasip etsin.
21 günlük oldular, ama benim imdat diye bağırasım var. Emzirmeye çalış, mama yedir, gaz çıkar, bezle, uyutmaya çalış derken öteki uyanıyor. Eşim evde şu anda çalışmıyor. Kayınvalide de yanımızda. İkisi de bana destek ama ben şimdiden tükendim sanki. Kızım küçük doğdu ememiyor. Ona süt sağmaya çalışıyorum. Günde bir kez 40 cc anca verebiliyorum. Oğlan emiyor ama ona da yetmiyor sütüm. Az zaten. Mama mecbur veriyorum. Her emzirme denemesinde ağlıyorum. Sezeryan dikişimden yağ nekrozu sızıntısı oldu. Onun için antibiyotik kullanıyorum. Bir de 1 ay sonra böbreğim alınacak. 6 cm ilk tümör bulundu hamileyken. O kadar mutsuzum ki sürekli ağlıyorum. Yaşım ileri diye mi tahammülüm azaldı ne dersiniz ben ne yapayım. Dua sure ne okuyayım? Psikoloğa da online gidiyorum yine de çıldırmak üzerdeyim