welcome_baby benim kullandığım demir ilacının pompa gibi bir aparatı var, üzerinde silikonu oluyor içine sokup basıyorsun, ilacı içine çekiyor( umarım anlatabilmişimdir) 🥲 o aparatla veriyorum zor olmuyor. Genelde altını değiştirirken vermeye çalışıyorum yattığı için daha rahat oluyor. Kafasının altına ufak bir destek atıyorum. Tahta kaşıklada verdiğim oluyor ama genelde dediğim gibi o aparatı oluyor. İlk zamanlar içmek istemiyordu ama tadından dolayı değil başka bir şey veriyor gibi yapıp dikkatini dağıtıyordum. Bizimkinde çok aşırı demir kokusu veya tadı gelmiyordu, severek içti. Leke konusuna gelecek olursak ta ben çocuğun çamaşırlarını yıkamaya karar verdiysem, demir lekesi gelen kıyafetine çocuk için kullandığım leke çıkarıcıyı sıkıp biraz bekletiyorum. Yarım saat vs. Sonra makineye atıyorum. Şuana kadar bir sorun yaşamadık. Zaten kullanmayı bıraktık demir ilacını, Biraz zor bir leke olabiliyor maalesef