asil_yaren hepimiz aynı süreçlerden geçiyoruz geçecek emin ol benim de ailem 1 hafta gelip gittiler eşim de işe başladı tek kaldım bebeğimle.eşimle çocuk ağlayınca stresten çok tartışıyorduk.Çok gazlı bi bebeğim vardı ve sadece emziriyordum hiç bir şey bilmiyordum başka daha küçücük olduğu için oyalayacak bir şey olmuyor şuan 2,5 aylık ve hem o hem ben rahatladım çıngırakla falan oyalanmaya başladı ve altını her açtığımda karnına masaj yapıyorum ve gaz damlası kullanıyorum 3 haftalıktan beri bunlar bizi çok rahatlattı.Zaman geçtikçe sen de o da alışacaksınız birbirinize