Anneler merhaba,
Oğlum 2 yaşında yaklaşık 10 gündür mukuslu yumuşak kaka yapıyor. Pişik oldu mantar oldu. Şükür onlar geçti ama sık ve yumuşak kaka geçmedi. Bu süreçte kan testi kaka testi temize çıktı. Anne sütü alıyor ondan yumuşak dendi, memeyi kestim 6. Gündeyiz ama sık ve yumuşak kaka devam ediyor. Keyfi, iştahı iyi hiç kusma ve ateş olmadı. Ama bu kaka olayına aklım ermiyor artık. Çinko ve probiyotik kullanıyoruz. Bu bağırsak enfeksiyonu mu acaba, diş mi ya da alerji olabilir ni?
Teşekkür ederim şimdiden 🌹