Kızlarım bugün sabah bezi çıkardık. Oğlum 3 yaşına 2 ayı kaldı. Daha tam konuşamıyor. Kendini ifade ediyor genelde dediklerini anlıyoruz. Gelelim tuvalet eğitimine.
Tuvalet: 0 Pjamalar:4
1 aydır tuvalet şarkıları. Ara ara bezsiz dolaşma yaptık. Akşamları çiş dedi ve tuvalete çok kez gittik. Yapmadığı çok oldu tabi. Normalde sabah 1 kaka yapardı. Haliyle bugün yapmadı. Bakalım akşama yapar belki.Bir de sabahtan öğlene kadar ortalama 2 buçuk saat parktaydık. İyi geldiğini düşünüyorum rahattı kasılmadı. Üzerine çiş yapınca yanıma geldi. Parka değiştik pijamaları. Tavsiye almak istiyorum. Oğlum da bende çok sakiniz. Hiç kasılmadık. Ortalama ne zaman çiş der de yapar tuvaletini. Beni bir aydınlatırsanız çok mutlu olurum