birkimsee şu an mevcut fiyatlarini bilmiyorum ama Fantom dikey süpürgeler genelde çok iyi oluyor, eskiden bende de vardı arkadaşlarımda hâlâ var kırmızı bir dikey süpürgesi, Fantom fiyat olarak da uygun bir Marc’a diye hatırlıyorum ama dediğim gibi güncel fiyatını bilmiyorum.