Kızlar kahvaltım kızımı uyuttuktan sonraya kaldı. Daha yeni kalktım sofradan 🥲 Eşim bugün dükkana gitmedi, görümcem de bahçeden domates biber vs göndermiş sağolsun. Eşim hazırlamış kahvaltıyı. Mutfağa girmesini çok sevmemekle birlikte, bir menemen yapmış kiiii akıllara zarar. Diyet miyet kalmadı 🙂↕️ yarım ekmek yedim 🤤🤤 sizin eşleriniz mutfağa girer mi? Gelin sohbet edelim