Dün bebeğimin 1. Ay kontrolüne götürdüm doktor hiç bir şey fark etmediniz mi diye sordu bende hayır dedim burunun basık olduğunu fark ettim ama çokta detaylı düşünmedim yani kulağı küçük ağzı küçük burunu basık , gözleri çekik dedi ama bebeğimin kafası da küçük erken doğdu 36+3 te baş çevresi karnımda 2 hafta gerideydi doğumdan 2 gün önce fark 9 güne düşmüştü bir ayda baş çevresi 3.2 cm artmış 31 di 34.2 olmuş bence bu iyi bir ilerleme neyse şimdi kafası küçük olanın ağzı yada kulağı büyük olur mu kızımın tam orantılı yani asla benzetemedim dış görünüş olarak ama dün o kadar uzun baktım ki gözüme öyle gelmeye başladı çok ağladım gebeyken 2 Li tarama ve detaylı da bir şey çıkmadı hatta detaylıya 2 hafta arayla gittim burun ölcüsüne ense kalınlığına bakıldı temizdi bebeğimin elinde o çizgi yok , ayak parmaklarında boşluk yok sizce olma ihtimali var mı birdaha ki ay tekrar bakalım olmadı genetik test isteriz dendi