Alptugmomy bizimki temmuz sonu doğumlu, zorunlu diye biliyorum. 72 ayını doldurmuş olacak, 69 ayda başlatmalı. Rapor alarak erteleyebilirsiniz. Ben de geçen sene bir sene sonra başlatmayı düşündüm, ama şimdi fikrim değişti. Kendisini baya geliştirdi. Okul dönemi başlayana kadar destekleyin yardım edin daha kolay olur.