Kızım 2 yaş 4 aylık aşırı mızmız bu sıra daha fena iki aylık kardeşi var tamamen kıskançlıktan olduğunu zannetmiyorum kendi huyu da bu mızmız ve çok nazlı bir yapisi var kardeşiyle de katmerlendi
Az önce bir olay yaşadık ve ben nasıl davranmam gerek bilmiyorum bunu fark ettim
Mutfak lavobosunda kirli su vardı mutfak bezini içine atabilir miyim dedi bende hayır o su kirli bez temiz dedim kafamı cevirdigimde çoktan atmıştı tam iki yaşa göre bı hareket aslında ama sorup bide benim dediğimi yapmaması çok sinirlendirdi ve koluna vurdum sonrası facia
İşte tam burda ne yapmam gerek bezi attı görmezden mi geleyim kizayim mi her yanlisinda oturup hayır böyle yapmaman gerek demek çok yorucu ve gerçekçi değil elbette yapıyorum ama her gün her an aynı değil bende insanım bazen olmuyor işte