Selam kızlar benim oğlan 3 aya girmeye yakın sürekli kulak çekiştirme biberon ısırma hareketleri yapıyordu kbb ve iki ayrı çocuk doktoruna götürdüm hiç bir şey yok dediler ben de acaba uykusu var diye mi derken tesadüfen dişlerini gördüm alt iki diş yeri beyazlaşmış azıcık sertti acaba bana mı öyle geliyor yoksa gerçekten diş mi bu aylarda çıkan var mı ? Bu arada 2 gündür hiç bir şey yokken birden çığlık atarak ağlamaya başlıyor diş kaşıyıcı vereyim dedim susup sakinledi 🤭🤔