Kızlar ben geçen haftalarda doktora gitmiştim başka bi şikayetle neyse doktor baktı etti korunmak istediğimi söyledim hap yazayım dedi ve yasmin yazmış eşimle konuştum olur dedi iyi dedim içeyim bakalım nolcak reglim geldi başladım içmeye sonra yan etki yaptı bana 1 hafta içtim bıraktım 2 gün sonra da tekrar kanamam başladı bugün 2.gün regli gibi resmen böyle olan oldu mu ne zaman geçiyor 😞