Arkadaşlar kızım 5 ay 17 günlük 5 aylıkken ek gıda tadınlarına başladık doktor kontrolünde tabi sadece elma armut ve yoğurt veriyorum.birde kasık maması almıştım hero baby saat 20.00 gibi verıyodum ama şeker varmış sanırım içinde bugun hipp elmalı gece mamasını aldım normalde gece 22.30 23.00 gibi bebeğime mamasını verıpA uyutuyorum mama yerınemı bunu yapmalıyım yoksa yıne hero baby yerıne saat 8 gibi verıp normal mAmasınını yapmalıyım fıkır ıstıyorum sizden