guzelanne71 memeyi kesmek çözüm değil zaten 1 yaşına kadar anne sütü temel besini. Benim de oğlum 9 aylık oldu, aynı anlattığınız durumdaydım doktorumuza sordum, hiç üzülme, stres de yapma 9 aylıkken ek gıdaya geçen bebekler bile var dedi. İnstada gördükçe benim de moralim bozuluyordu ama artık dert etmiyorum elbet yiyecekler 😅 bende artık kendimize yaptığımız gibi yapıyorum yemeklerini sadece tuz eklemiyorum, baharat kullanıyorum. Bu şekilde 1-2 haftadır hafiften yemeye başladı ama yine instadakiler kadar yemiyor. 5-6 yk kadar yiyor.