Kızımın 3. Günü tuvalet eğitiminde sabah 7 de kalktık gece bezliyorum sabah 7 de çıkardım uyanır uyanmaz götürdüm tuvalete oturmak istemedi sonra süt içti tekrar denedim yine yapmadı saat 12 oldu hala çişini yapmadı ne kaçırdı ne tuvalete yaptı Allah aşkına bu kadar saat tutması normal mi biri söylesin ister istemez sinirleniyorum onada belli etmiyorum ama çok sinir bozucu bi hal almaya başladı 😭😭