binnur37 ayy inşallah ya. Ben sınava çalışıyorum belki o sebepten sürekli evdeyim. Hele bu aralar ablam geldi üstüne kardeşim geldi, beni sinir krizine sokuyorlar delirmeme ramak kaldı biraz da ona bağlıyorum. Cuma gidicek inşallah kendi düzenime kavuşacağım 🙉