Semaelisa27 Teşekkür ederim, Amin. Maşallah 🥰 Benim kızım da Anne baba dede edi(kedi) al gel aç ayy gibi kelimeleri var. Al ver hayır dediğimiz zaman anlıyor ve yapıyor. Bay bay alkış bizde de mevcut. Abisine lego yapınca bozmaya bayılıyor. Bardakları ic ice koyuyor şişe kavanoz veya kalem gibi şeyleri açıp kapatıyor.boy kilo cuma öğrenicez. 6 dişi var. Bizde süt ve ek gıda devam ediyoruz bir gün çok iştahlı bir gün hiç yemiyor. Gündüz 2 uyku yapıyor max 1 saat uyuyor.10.5 aylıkken yürüdü. Aynı curcuna bizim evde de var.😄😄😄 Gelişimsel olarak baya yakınlar.