Merhabalar sat 19 nisan bat 17 olması gerekiyordu uygulamaya göre 2 haftadır kasık ağrısı batması var ve hala regl olmadım 4 gün gecikme görünüyor evde yaptığım testlerde negatif acaba mevsim geçişinden mi yoksa geç döllenme falan olabilir mi ? Evde negatif çıkıp kanda pozitif olan varmı aranızda ?