Hanımlar 4gündür yüksek enfeksiyondan hastanede yatıyoruz idrarında bulaş çıktı kan kültürünü bekliyoruz ne zaman çıkar eder hiç söylemiyorlar bebeğimin genel hali iyi yaramaz yemek yiyor ateşi yok ishal kusma yok geldiğimizde crp si 30 du şimdi 6yq düşmüş.Bizi ne zaman çıkarırlar çalışıyorum da bilgi de veremiyorum iş yerime çocuğumun elleri ayakları delik deşik oldu nolur bir şey yazın🥺😢