cilekbebek1 yakın bir yerlere giderek zamanla tecrübe kazanmanız gerekiyor. Mesela ilk etapta bebek arabasına koyun bir arka sokaktan turlayıp gelip, ertesi gün yada artık bir kaç gün sonra tekrar koyun bir tık uzaktan dönün gelin, sonra parla gidin turlayın gelin, sonra parkta oturun falan. İlk zamanlar ağlasa da hemen eve gelebilecek konumlarda olun. Baktınız iyi geliyor güzel gidiyor zamanla açılırsınız. Alışmaya bakın derim çünkü sizede bebeğede çok çok iyi gelicek. Benim kızım şubat doğumlu ben nisan, mayısta çıkıyordum evet ağlıyordu da susuyordu da ama ben hiç pes etmedim çıktım hep sonra alıştı çok sevdi. Şuan 14 aylık hala çok sever, her çocuk bir olmuyor tabiki ama alıştırmak gerekiyor 🥰