Melike_budak Kızlar sütüm 30 ml geliyor sadece fazlası yok mecbur sonrası da 30 ml mama veriyorum sizce zararı varmı bebek çok aç kalıyor uyumuyor sürekli aglıyor mecbur kaldım
dbm Melike_budak neden zararı olsun ki? sütün az geliyorsa napıcaksın boyoz yumurtamı vercen , mecbur mama vericeksin. Valla ben sütümün yetmediğini anladım mamaya basladım. cocukta mutlu bende mutluyum. Kendini yıpratma lütfen.
nilmur0 Melike_budak mamanın mı zararı var Mı o nasıl bir soru ya. Bebeklerini sadece mama ile büyüten anneler yapmayın lütfen.