Kafayı yiyeceğim artık ya. Arkadaş 10 ay oldu ya 10 AY.. Bir çocuk neden ısrarla çişe gitmeyi reddeder ve sürekli tutmaya çalışıp kaçırır ve bu fark edilince zorla gider tuvalete.
Her yolu denedim arkadaşlar. Oyun haline de getirdim, ciddi ciddi oturup milyonlarca defa da konuştum, çocuk doktoruna da danıştım, çocuk psikiyatristine de danıştım, size de danıştım, yapay zekaya da danıştım. Yok abi. Her denileni yaptım ama artık resmen bıktım. Gün içinde ben ısrar etmesem asla tuvalete gitmeyecek. Büyük tuvaleti gelince hemen gidiyor tuvalete o konuda sıkıntı yok. Ama konu çişe geldi mi asla gitmek istemiyor. Sal kendi haline bırak sorma bakalım söyleyecek mi diyorum kendi kendime. Yok. Asla söylemiyor. Kaç gün denedim bu taktiği. Çişi tutmaya çalışırken ufak ufak kaçıra kaçıra hepsini yapıyor altına.
Bolca sıvı tükettirip sık sık çişe gitmesine sebep olayım dedim bir kere itirazsız gitti onda da zaten kaçırmıştı yine altına.
Sonuç olarak elimizde 3 yaş 8 aylık olmak üzere olan, tuvalet eğitimi 10 ay önce verilmiş inatçı mı inatçı bir erkek çocuğu var.
Delirmeme 🤏 ramak kaldı 😒