Bebeği zayıf kilo alamayan birşey yiyemeyen anne olarak bu duruma çok üzülüyorum İlkin meme reddi sonra mama reddi biberon reddi derken şimdide ek goda reddi ne yapacağımı şaşırdım 7.ayında 7 kiloydu şuan 7 buçuk bana iyidir felan demeyin normaldir demeyin rica ediyorum 2-3 ayında bile ayda 200 -400 Gr arası alıyordu yoruldum artık benim gibi anneler var mı sizin bebeklerinix kaç aylık ve kaç kilo bebeği benim gibi zayıf birşey yiyemeyenler. Vat mı