Sürekli ağlıyor artık çok bunaldık ailece yani herşeye ağlıyor resmen babası kucagına alıyor sevmek için tam aldıgı anda ağlıyor nie ağladıgınıda anlamıyoruz sonra kendi gidiyor babasına canı isteyince bu arada konusamıyor hala kendini ifade edemiyor hadi dısarı çıkalım giyinelim diorum ağlıyo iyi tmm gitmeyelim diorum daha çok ağlıyor her gece aynı saatte yatırıyorum hala alışamadı yatıcaz die ağlıyor ayagımda sallıyorum 15dakka sessz duruosa sonra tekrar baslıyor ııh ı ııhh hayır demek olıyo yani gene ağlıyor rutinde yapıyoruz abisi yanına otursa ağlıyo ona ağlıyo buna ağlıyo şu içicez mutfaktan mutfağa yürüyosak geri oturma odasına girmek için kucağımda tasımamı istiyor tasımazsam yarım saat ağlıyor ev içinde kucağımda tasımaktan belim ağrıyor artık birde coğu ağlaması yalandan bagırtı var göz yası yok birde 4 aylık bebeğim var süreklide büyükle ilgileniyorum ama kıskacçlıktan mı yoksa 2 yaş krizimi yani normal mi böle çok asırı huysuz ve ağlaması