3 senelik tel tedavim sonucu şu an plak takıyorum 3 hafta oldu fakat bir türlü kullanmaya alışamadım yemek yemek için çıkarttığımda unutup iki 3 saat takmadığım oluyor. Altı ay boyunca gece gündüz takacaksın dedi doktorum , bu 2-3 saatlik takmsyı unutmalarım dişlerimde bir sıkıntı yaratır mı, kullananlar nasıl kullanıyordunuz? Dişlerimin arkasına ince takılan telden henüz takılmadı, bana sadece plak verildi çünkü daha yaptırmam gereken diş dolgularım var onlar bittikten sonra arkasına ince tel takılacak.