hava12 Kızlar her ay zaten tam günüde olmuyorum geçen ay 23 olmuşum bu ay da 19 gösteriyor ama ben olmadım 2 gün gecikmem var olacak mışım gibi sancılar gelip gidiyor bel ağrım da var biraz normal mi baya bi stres yapıyorum🤦🏻♀️
JanJan_ hava12 Yani korunuyorsanız korkmayın. Ben hap+prezervatif ile korunmamıza rağmen yine geri çekilme de yaptırıyorum o kadar korkuyorum 😅😅
biranne_197 hava12 bebeğim 9 aylık bende stres yaptım 16 gün gecikti bebeğim gece emzirmesinden + stresten dolayı olduğunu düşünüyorum stresi bıraktım ve 2 gün sonra oldum düşünmemeye çalış
hava12 biranne_197 stres çok etkiliyor benim de bebeğim 17 aylık daha çok küçük korktum naparım nasıl olur die strese giridm bugün de oldum çok şükür