bebos
Kendi işten ayrılanlar tazminat alamaz evet patronun inisiyatifinde kendinizi kovdurun iş yapmayın olmazsada mevzuatta bir açık var eğer kendiniz işten ayrılırsanız ertesi gün başka bir yerde sigortanızı başlatıp tekrar sigortanızı iptal ettirirseniz en azından işsizlik alabilirsiniz bu da aklınızda olsun