Bi süredir meme reddi yaşıyorduk gittikçe kötüye gidiyodu dün doktora götürdüm 3. Ay kontrolünde kilosu neyse 14 gün sonra da aynı çıktı kan verdik idrar icin torba taktım temiz idrar almaya çalışıyorum moralim alt üst oldu çişli bezleri vardı keyfi yerindeydi sadece memeye gelince sorun yaşıyorduk ama bi şekilde emziriyordum dün post açmıştım aç kalıyor olabilir mi diye gerçekten aç kalıyormuş ve ben fark etmemişim inat etmişim. Şimdi emzirmeye çalıştıktan sonra kaşık biberonla mama-süt vermeye başladım. Bu arada sütüm var ama sağımda gelmiyor dün çok uğraştım 10ml anca çıkmıştır. Doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi ama bence beslenmeye bağlı bu şekilde oldu -ama aç olan bebek bi şekilde karnını doyurmaz mı?- ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen var mı dünden beri ağlamaktan helak oldum