Miniminimini 5. ayda doktor onayı ile geçtik ama zaten ek gıdada amaç besinleri tanıması yani İlk başta vereceğiniz şey bir kaşık. Doyması amacıyla vermeyeceğiniz için anne sütü ya da mamaya devam etmek zorundasınız. Bir yaşa kadar ana besin hala mama olacak o yüzden amacınız buysa yanlış olur