zamansumisali_ Kızlar 2 aylık bebeğim var sadece mamayla besleniyor ilk ay hipp kullandık sonra evolvia’ya geçtik ve bu son 3 gündür mamayı içmek istemiyor hani desem mamayı sevmedi çocuğun 3. Kutusu bu sizce neden böyle
visneli zamansumisali_ umarım geçiçi bi durumdur yoksa içmeyince içmiyorlar 3 -4 aylıkken bizde mevbur full mamadan gittik ve ne kadar denediysem ne biberon ne mama tutmuyordu kilosu da gram gram alıyordu şuan 8 aylık ve hala aynı şeyler ama en azından aç kalmıyor ek gıdayla destekliyorum ne kadar desteklessemde tabiki kilo alımı olmuyor olsa bile bu zmana kadar hep 200 -300 Gr felan aldı ayda
hkabak zamansumisali_ huzursuzluğu vs var mı, benim bebeğimde 4 aylıkken içmek istemiyordu doktora götürdüm bağırsak enfeksiyonu geçiriyor o yüzden içmez demişti
duygus3lin Bazen iştahları olmayabiliyor, bende aptamil sonra hipp denedim hipp başta içti sonra sevmedi. aptamil pronutra kullanıyoruz şuan onu sevdi deneyin sevdiği mamaya geçin bence. Bir de tam acıkmadan vermeyin 3 saat aralık koyun
zamansumisali_ duygus3lin öyle yapıyorum zaten 3-4 saat arayla veriyorum ama anlamıyorum 3 gündür böyle kızım 🥺
zamansumisali_ hkabak götürdüm sadece mamayla beslendiği için mamadan bıkmış olabilir dedi 1 ay evolvia 1 ay farklı bir mama kullanın dedi bugğn başka bir mama verdim içti gerçekten
zamansumisali_ yenianne1234 yok hayır hastaneye götürdük sadece mamayla beslendiği için mamadan bıkmış olabilir dedi bizde başka bir mama aldık ve içti 1 ay evolvia 1 ay da hipp kullanıcaz artık