Benim çocuğumda aynıydı farkında olmadan üşütüyor olabilirsin canım. Özellikle ayaklarını sıcak tutmanı öneririm bende işe yaramıştı sıcak su torbası yapıp ayaklarının altına koyuyordum,külotlu çorap giydirip üzerine tulumlunu giydiriyordum. Sıcak tutarsan gaz sancısı azalacaktır bir de probiyotik iyi geliyor kaka yapması için. Ben doğduğundan beri entogis damla veriyorum doktor önermişti