Kızlar bir şey soracağım
Doğa 15. aydan beri tek uyku yapıyor.
Eskiden 2 uyku yaptığı zamanlarda böyle erken uyanınca günü bir şekilde dengeliyordum ama şimdi ne yapasam bilemedim. Çünkü bir şeyi yapınca doğa hemen alışıyor.
Bugün 5’ten beri ayakta, 7’ye kadar salladım ama asla uyumadı.
12’ye kadar dayanması imkansız gibi duruyor. Şuan bile sallantı da
Böyle durumlarda siz ne yapıyorsunuz?
2 uyku yaptırıyor musunuz tek uykuya mı zorluyorsunuz?