Benim gibi olan varmı kalkıp yatağa oturuyor bekliyorum belki uyur diye ama yok ben gitmeyince ağliyor gece 12 de başladı suan 6 oldu saat yarım saat uyuyor kalkıyor uyu uyan uyu uyan sersem gibiyim ve bu nadir olan bisey değil her akşam böyleyiz nerdeyse yatakta oturunca da ayakta uyuyor resmen anlamıyorum artık derdini doktora götürsem bisey demiyor gündüz zaten uzun uyumuyo 40 dk anca yani geceler zehir ne olacak böyle nasıl düzene girecek ya