Selam hanımlar..
bebegım 45 günlük . Önceden 3 saatte bir emiyorken son iki haftadır ben uyandırmasam kendisi uyanıp emmiyor. Son iki gündür de gece asla emmiyor. Gündüz de 3-4 saatte bir emiyor. Var mı bu durumu yaşayan? Açlıktan ağlamıyor bu arada , uyandırdım diye ağlıyor. Bu kadar uzun süre emmemesi normal mi? Ya da var mı bu durumu yaşayan anne. Meme reddi mi yapıyor diye düşünmeden edemiyorum. Aç olsa sürekli ağlamaz mı. Ay çıkamıyorum işin içinden