Selam kızlar kızım 9 aylık gaz sıkışması var sabah kakasını yaptı. Öğleden sonra kusmaya başladı toplamda 3 kere 4.safra çıkardı doktora götürdük röntgen çektiler gaz sıkışması var dediler lağman yaptılar bişey çıkmadı kaka yapmadı yani. Ama bu saat oldu ağlıyo çok sıkıntısı var. Gaz damlası da kullandım işe yaramadı 😔