YankiArin Çıtırlar merhaba. Pedia_d kullanıyorum şuan ama değiştirmek istiyorum. Parabensiz ve kabız vs yapmayan sağlam bir d vitamini önerir misiniz 🧚🧚
Annesinin-pasasi YankiArin 8 ay olacak tek kullandığımız multitabs 😇 üstelik ACD vitaminleri karışık 👏🏻
Dorukveannesii YankiArin tree dvit kullanıyoruz oğluma memnunuz zeytinyağlı olduğu için kabız sorunu olmuyor
Kajuuu YankiArin 15 günlükten beri Vitasanol kullanıyoruz Dr. reçetesiyle. 4 aylığız hiçbir yan etki görmedik 🧿
Fyzvrl YankiArin ocean zeytinyağlı bir d vitamini bende bunu kullanıyorum sağlık ocağında tavsiye etmişlerdi