Bdksbsjsnd Bebeğim 2 yaşını doldurmak üzere ama net olarak pek bişey söylemiyor baba mama tarzı şeyler sadece
annevebebegiii__ Bdksbsjsnd ekran izliyor mu diye sormuyorum olabilir yani de siz onunla konuşuyor musunuz hani anlatarak mı yapıyorsunuz oyun oynarken iş yaparken falan
aslhns Bdksbsjsnd 4 yaşında çat pat konuşmaya başladı 5 yaşında ise tamamen açıldı yetişkin insan gibi konuştu.
denizalismom Bdksbsjsnd her bebeğin gelişimi farklı oluyor cidden. Oğlum 25 aylık 40 dan fazla kelimesi var ikili cümlelere de yeni geçiyor. Bol bol konuşup kitap okuyun . Akranlarıyla da görüştürün bol bol .
Bdksbsjsnd annevebebegiii__ evet yapıyorum göz teması var ekran geçmişimiz var son iki aydır baya azalttım
limonlulolipop Bdksbsjsnd Ekran vermeniz ne zaman başlamıştı? Bende sıkışınca çocuk şarkıları açıp izletiyorum 6 aylık, tek baktığım için çok zorlanıyorum, bebeğim aşırı mız mız🤦🏻♀️ ve geç konuşur diye çok korkuyorum 🥲
umaykusunannesii Bdksbsjsnd doktorunuzun nedediği daha önemli bence. Her çocuk farklıdır kızım 21 aylık 3lü cümleler kuruyor, sıfır ekran ve bol kitap. Bazı çocuklar konuşma konusunda keyfine düşkün oluyor.
Sanal aslhns herhangi bir destek aldı mı bi anda mı açıldı benim oğlum da 4,5 yaşında 5 aydır dil terapisine gidiyoruz bazı sesleri harfleri yanlış çıkarıyor tam anlaşılmıyor sizin çocuğunuzun konuşması da öylemiydi yoksa sadece bazı kelimeleri mi vardı
yavruaslanlar Bdksbsjsnd kızım 2 yasında bıcır bıcır konusuyordu oglum 40 aylık konusuyor ama aktif değil
ayazz512 Bdksbsjsnd bnmde 14 aylık oğlum sadece gel Baba mama diyo kitapda okuyorum ama bakalım ne zaman başka kelimeler soylicekk
hepyerdeyizz gozz1 Henüz normal . Heleki sosyallik yoksa Ben götürdük zamanında Ama Hersye normaldi . Dizinde göz teması varsa Az çok derdini bir sekilde anlatıyorsa Normaldir tek ihtiyacı sosyalliktir
yst5192 benimki de 16 aylık olacak bir kaç güne kadar. baba, mama gibi bir kaç basit kelimesi var. sanırım bu dönemde normal ama ben de endişeleniyorum . umarım normal bir süreçtir
yohh_yavv Bdksbsjsnd 29 aylık 5’li 6’lı cümleler rahatlıkla kuruyor keşime sayısını saymadım çok fazla bu arada günde parça parça olmak üzere toplam 45 dk ekran izleriyorum ama sürekli konuşuyoruz da
sessi Bdksbsjsnd oğlum 20. Ayından sonra çok hızlı ilerledi ikili üçlü derken şu an 30 aylık her şeyi konuşuyor dualar şarkılar tekerlemeler ezberlemiş halde çok şükür 😊