Goktug_mom Oğlum 3 yaşına yaklaştı çok çekimser parka götürüyorum orda bile sadece salıncakta sallanıyo kay çocuklarla oyna diyorum yanaşmıyor 9 aylık kardeşi var onu taklit etmeye kıskanmaya başladı hiç bişeyini paylaşmıyor napmam gerekir yaşayan var mı