Kızlar merhaba 1 ay 16 günlük bebeğim var. 2 haftadan fazla süredir uyku problemi yaşıyoruz en çokta gündüz. Resmen gündüz uykuları bölük pörçük dalmakta zorlanıyo. Karnı tok bezi temiz gazı çıkmış olan bi bebek neden uyumaz ki 😔 doktorun tavsiyesiyle kundak yapıyorum sallıyorum ama yok 15 dk uyuyp uyandığı çok oluyo buda onu huzursuz ediyo. Aynı durumu yaşayan var mı?