fufu09 ben genellikle öğlen hiçbir şey yapamasam bile mutlaka çorba yapmaya çalışıyordum şehriye çorbası, yoğurt çorbası pirinçli olur yine şehriyeli olur, dört kaşık çorbası, sebzeli bulgur pilavı bizim yediklerimizden de bazen yediriyordum tabi ara öğünlerde de meyve püresi vs yediriyordum fikir olsun ❤️