Kızlar 11 ay önce sezeryan oldum ve doğumdan sonra tek başımaydım hastaneden çıktığım ilk gün gelip evde yemek yapmıştım öyle düşünün hiç dinlenme fırsatım olmadı bebeğime de tek başıma baktım hala kasıklarımda ara ara ağrım oluyor bu normal mi sizde de oluyor mu geçen kontrole gittim doktorum bir sıkıntı yok dedi siz de aynı durumu yaşıyor musunuz