adenkusunannesii kızım 15 ay 10 günlük düzeltilmişe göre 14,5 aylık daha bugün kendi başına ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Bende çok taktım kafama her şeyi aşırı aşırı hızlı bir bebek çünkü neden yürümüyor neden korkuyor diye ama sonra zamanı var demekki diye düşünüp kendi haline bıraktım. Yavaş yavaş başladı, bir kaç gün önce duvardan tutunarak tüm evi gezdi, sonra ellerini bırakıp kısa mesafede geçişler yaptı bugünde yerden ilk defa desteksiz ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Zamanı gelince olacaktır kafanıza takmayın lütfen 🙏🏻