melocan7 Kızımın 1. Yaş doğum günü yaklaşıyor bizde memleketten uzakta yaşıyoruz pek kimsemiz yok buralarda doğum günü sizce nasıl kutlanmalı kızlar neler yapmalıyız
ipeksiiimom melocan7 eger sadece çekirdek aileniz yapacaksanız güzel bi pasta arkada sade ama tatlı bi süsleme eşinizle ve bebeğinizle uyumlu kıyafetler ve en önemlisi guzel vakit geçirmek 🥰 nice mutlu yaslari olsun bebeğinizin
ayshkn melocan7 bizde aile arasındaydık ama ilk doğum günü olduğu için böyle bir pano ve pasta yaptırdım. Kızımın elbiseside panodaki ayıcığın elbisesinin aynısıydı 🥹