dildaarrr Herşey Rabbimin elindedir.O ol der ve herşey olu verir..Bilimide Allah yarattı o insanların akılları fikirlerini deneyleri Allah sayesinde oluyor .Hiçbirşey kendiğinden olmuyor .Rabbimden büyük hiçbirşey yokturrr..Rabbimmm isterse biterrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!