Ya her yerde görüyorum, 3 aylık bebeğim akşam 7de gece uykusuna geçiyor, sabah 8e kadar deliksiz uyuyor, uykusu çok düzeldi vs. diye ay ben mi beceremiyorum sorun bende mi anlamıyorum. Yok uyumuyor ya çocuk uyumuyor. Uyanıklık saatlerine o kadar çok dikkat ediyorum ki, gece uykusundan önce bütün rutinlerini yapıyorum ama yok gece uykusuna çok zor geçiyor sürekli sallanmak istiyor. Hem çok yoruluyorum hem de beceremediğim için kendime sinirleniyorum. İlk çocuğumda böyleydi 13 aylıktı ona uyku eğitimi verdiğim zaman, ondan sonra rahatlamıştım. 3 aylık bir bebekten inanılmaz bir düzen beklemiyorum ya da uyku eğitmi alsın demiyorum ama gece uykusu cidden çok zorluyor beni. Bir de bu sosyal medya da paylaşılan şeyleri görünce acaba sorun bende mi diye düşünüyorum