İki çocuğumun arasında on yaş var. İkinci gebeliğim plansızdı. On yıl sonra en başa dönmek inanılmaz korkunç gelmişti bana. Sanki bildiğim her şeyi unutmuştum. Hamilelik bulantılarıma dahi söyleniyordum çünkü tahammülüm de azalmıştı, yaşım 36’ya merdiven dayamıştı. :) Doğurduk, büyütüyoruz ama kızım resmen üstümden geçti. Belki on yıl ara dolayısıyla bu kadar zorlandığımı düşünüyorum ara ara ama hayır, oğlum daha uysal bir çocuktu. Her çocuk farklı, her gebelik süreci farklı, her şey gerçekten çocukların şahsına münhasır.