İlk 2 güne göre daha iyiydik bebeğim 22 aylık bugün çoğunu tuvalete denk getirdik kendi söylemese bile ben götürdüğümde yaptı ilk 2 gün bu yoktu bugün yaptı akşam çok çay içti bu yüzden 3 kez altına kaçırdı ama sonra yine tuvalete yaptı hatta uyumadan önce tuvaletim geldi diye ilk kez kendi söyledi götürdüm ve yaptı uyumamak için yapıp denk mi getirdi kendi mi söyledi bilmiyorum ama 3.gün için iyi gibi geldi heralde halledicez ya