Kızım 27 aylık ve emzirmeyi sonlandırıyoruz. Bugün 4. Gün. Bebekliğinden beri kendisi uyumayı biliyordu aslında, nerdeyse tüm öğlen uykularını babasıyla uyudu. Ama akşam ben evde olduğum için gece uykusuna memede geçiyordu ve gece de sık sık uyanıyordu. Gece uyanmasa gündüzden falan hiç şikayetim yoktu çok seviyordum emzirmeyi 5 yaşına kadar bile emzirebilirdim😂 ama sabah işe de gittiğim için artık çok yoruldum ve aylardır konuşuyordum, büyüyeceksin memeler gidecek vs.
Sanki ben konuştukça o daha da bağlanıyordu gidecek diye iyice düşkünleşti. Tiksindirmek falan da istemedim ama öyle günlerce ağlatmak da istemiyordum. 4 gün önce bir anda artık canıma tak etti acı oldu memeler küçük bebeklere gidecek dedim inanmadı, ucuna çok az sirke sürdüm sadece onu yaladı ve inandı.
Daha sonrasında tekrarlamadım, emzirmedim de. Acıdığına inaması içindi sadece.
Gündüz hala çok kolay uyuyor ama gece uykusuna geçmek 1 saati buluyor ve 5 akşamdır illa aç görücem elliycem öpücem diyor engel olamıyorum resmen.
Nasıl ilerlememiz gerekiyor bilmiyorum. Görüp dokunmalı mu yoksa hiç açmadan ağlamasını mı beklemeliyim napmalıyım çok çaresiz kaldım gerçekten 27 aydır beni daha çok zorlayan bi konu olmamıştı.
Tecrübelerinize ihtiyacım var